dilluns, 23 d’abril del 2018

HOLA LLUÍS!


La Mercè escriu una carta al Màrius Torres, fent una visita virtual a la seva habitació.  Sen's proposa que visitem algú, parent, amic o personatge conegut i que hi enraonem una estona.





Hola Lluís, com estàs? Ja que darrerament surts poc als mitjans, et vinc a veure envaïda d’enyor. Tu n’ets el culpable, perquè durant molts anys m’havies mal acostumat traient cançons precioses i fent-me vibrar en concerts memorables, on compartíem la teva idea de país. Llavors dèiem que tot estava per fer i que tot era possible. Avui que hem fet tantes i tantes coses, topem amb els maquiavèl.lics de sempre, que ens fan la punyeta tant com poden, què t'he de dir! però malgrat tot, et comunico que no perdré mai l’esperança.
Quan vas decidir retirar-te vaig tenir el privilegi de ser al teu darrer concert. Em va saber greu però et vaig perdonar perquè entenia que volies encetar nous projectes. Hi tenies tot el dret i has demostrat que n’ets capaç.
Els creadors teniu la gran sort de llegar-nos la vostra obra i aquesta m’acompanyarà sempre. Per això et vull donar les gràcies.

HAIKÚ

Volar i somriure
al so de gràcils ritmes.
Volem ser lliures!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada