dissabte, 17 de març del 2018

ESTIC MOLT CONTENTA

La Mercè diu: T’escric perquè estic contenta i em dona la gana de dir-t’ho i de fer-ho constar per escrit”.
“Tinc ganes de cridar i com que no ho puc fer perquè l’hora no m’ho permet crida la mà nerviosa sobre el paper com una desesperada.”


Quan al matí he mirar els resultats de les curses d’orientació d'ahir diumenge i veig que has quedat primera, gairebé esclato d'emoció! 
Com pot ser si tot pintava malament? Estaves de mal humor perquè us havíeu deixat a Barcelona la roba que fas servir per córrer. No s'hi podia fer res perquè  tot estava tancat. Vas anar-hi mig disfressada dins d’uns pantalons enormes que hi havia per casa i ves per on, aquest dia et superes i fas el millor temps per primer cop en el teu historial. Te’ls has de posar sempre aquells pantalons! 

Què hi ha que em faci més feliç que el triomf d'un nét? Estic molt contenta i em dona la gana de dir-t’ho perquè sé que tu deus sentir el mateix. Ho estic tant que fins i tot cridaria però potser algú no m'entendria. Per això t'ho expresso amb majúscules ben grans:

                       FELICITATS CAMPIONA !!





                                    TANKA


                              El cor m'esclata.
                            Sóc feliç i vull dir-ho.
                              Quina frisança!
                                       Sobre el paper ho crida
                           la meva mà nerviosa.
                               
                              

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada